Onderzoek
< naar de onderzoek- en perspagina

Actiecode.nl wint Dutch Interactive Award

AMSTERDAM 13 mei 2011 - De Nederlandse kortingswebsite Actiecode.nl won gisteravond tijdens de Dutch Interactive Awards in de Koepelkerk in Amsterdam de award voor 'Best Lead Generation'. De website, gemaakt door internetbureau Flink.nl , is nu al ruim een jaar na de lancering de populairste website geworden voor consumenten om online korting te vinden. Vrijwel alle grote Nederlandse webshops doen mee met Actiecode.nl waardoor er elke dag duizenden bezoekers op de site op zoek zijn naar leuke webshops, kortingen & koopjes.

De 'Best Lead Generation' past uitstekend bij Actiecode.nl aangezien er via de website in iets meer dan een jaar al voor meer dan 25 miljoen Euro aan leads bij webshops is gegenereerd. Met de opkomst van group buying websites & social media wordt de websites steeds bekender bij de consument. Op facebook.com/actiecode heeft de website bijvoorbeeld al bijna 50 duizend fans! Het lijkt erop dat de online consument er steeds meer bewust van wordt dat ze nooit meer de volle mep hoeven te betalen...

Dit is alweer de tweede editie van de Dutch Interactive Awards die worden uitgereikt aan de crème de la crème van de Nederlandse Interactive Branche. De Award wordt georganiseerd door het PIBN en Emerce. Winnaars van de award in 2011 zijn onder andere de Anne Frank Stichting, de Hema 'Spieken' campagne en de website van V&D. Op www.dutchinteractiveawards.nl zijn alle winnaars van 2011 te zien.

---

Imbull.com is eigenaar van Actiecode.nl en internet bureau Flink.nl heeft de website in opdracht van Imbull.com eind 2009 ontwikkeld. De eigenaren van Imbull.com zijn Jochem Vroom en Jelle van der Bij.